Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av lotta - 25 augusti 2012 23:55

Ny forskning visar   för att känna sig lycklig   ska man dansa mer, lyssna på bra musik, rör på dig....  lönehelg ska också dra upp lyckokänslan...  men jag då!! som inte har någon tjänst som ger cash....  ja det finns mycket annat än pengar som är viktigt..

Fast många värderar folk efter pengar   riktigt simpelt och osmart.

Äkta vänskap det är det som betyder något i längden

Gemenskap  känslan av att vi är med är viktig att få ha kul ihop med någon   det gillar jag

igår var det soulmusic på högsta nivå.... ja jag är döv idag av att sitta kloss intill högtalaren   men det var sista dagen på Malmöfestivalen såå bra den varit  med urbra musik...


Den bästa FESTIVALEN HITINTILLS ENL MIG och flera andra.... Men det gäller att njuta och inte bara fara runt som en galning  man måste kunna sitta ned och vara närvarande.    du vet MINDFULNESS   så inne men inte helt lätt.


   SMILE   varje dag är viktigt... vi har bara ett liv   så var snäll!  Ett leende smittar så skönt   Pröva!


Stand up gillar jag , såg lite på MACK   jättekul med många skratt...  det ska jag se mer av i framtiden så man får skratta mycket...  Man får fylla på nu med kul saker  så på med solbrillorna....om inbjudan kommer,. kanske Florida  fina,Dubai spännande eller wonderful Holland  få se vad det blir???  håll tummarna för att det går vägen  

Presentation


glädje det är viktigt det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggkeen

rikfriskochlycklig

Ovido - Quiz & Flashcards